Indesit BWE81484XWSSSNL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit BWE81484XWSSSNL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pauline Astrid Dam Urannie 09-01-2021

Luxe uitstraling en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Indesit BWE81484XWSSSNL

Ik heb gekozen voor de Indesit BWE81484XWSSSNL, omdat deze verreweg er als beste uitkwam na invoeren van de filter opties. Het aantal verschillende was programma's zijn meer dan voldoende.
De grote zilverkleurige deur heeft een luxe uitstraling en je kan er met de 8 kg inhoud makkelijk een dekbed er in doen.
De wasmachine is tijdens het centrifugeren zeer stabiel en maakt minder geluid dan mijn vorige wasautomaat.
Ook is de machine energiezuinig wat niet alleen fijn is voor de portemonnee maar ook goed voor de natuur.

Robert J. Groos MSc 24-05-2019

Zeer makkelijk te bedienen en te installeren,

Geschreven voor: Indesit BWE81484XWSSSNL

Zeer goede prijs prestatie verhouding maakt minder herrie dan andere machines in deze prijsklasse ook de verkoper was vol lof over dit product. N a 10 jaar draaide de het hele lager naar de Filistijnen en moesten we een nieuwe kopen. Men went aan de bediening dus de keuze was redelijk simpel, Gewoonweg een goede machine voor het geld!

Pluspunten

• geinstalleerd in 5 minuten!

Minpunten

• kom 2 cm. inbouwruimte tekort!

Debora 09-02-2019

Wasmachine indesit

Geschreven voor: Indesit BWE81484XWSSSNL

Het is gewoon perfect!! Ik ben super blij met de aankoop!! Alles is goed, de prijs, de kwaliteit, de design, ik heb nu een trommel van liefst 8 kilo waardoor ik grote dekbedden kan wassen! Nooit meer naar de wasserette voor dat!! Van tevoren had ik een hekel aan wassen, en nu doe ik met zo veel plezier dat kan bijna niet wachten om opnieuw te gebruiken! Bovendien is ruisloos, economisch in gebruik en omdat zo groot is hoef ik weinig keren per week te gebruiken. Het past veel meer erin!! Gewoon top en een aanrader!! 👌👌👌🙌🙌🙌🙌

Pluspunten

• Groot, mooi, zuinig, gewoon perfect!

nieuwlands 06-02-2019

super stille wasmachine

Geschreven voor: Indesit BWE81484XWSSSNL

Ik heb deze indesit gekocht omdat ik de uitstraling van de wasmachine er erg mooi uit vond zien.
Bij het in gebruik nemen van de machine was ik verbaasd dat hij super stil is. Dit vind ik mooi meegenomen omdat wij in een appartement wonen.
De was komt bijna droog uit de machine, dus dat is voor mij ook weer een heel groot voordeel.
Ik raad iedereen deze machine aan.

Pluspunten

• stil
  • bijna droge was

W van Diest 06-02-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Indesit BWE81484XWSSSNL

Het wast super goed en het duurt iets langer dan bij de vorige maar je was resultaat is super schone was . Want mijn vrouw werkt in de eieren en dan is de kleding behoorlijk smerig maar met deze wasmachine is ze super blij mee echt een aanrader.

Hassan 06-02-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Indesit BWE81484XWSSSNL

Mooie product, mooie vorm, juiste capaciteit en vooral redelijk prijs.
P:s geweldig service van de winkel

Pluspunten

• Werkt perfect
  • Gebruiks vriendelijke

Minpunten